Mbuzzing Mblog


Haiku Herman
november 20, 2009, 11:26 am
Filed under: Buiten categorie, M.be | Tags: , , , , , , , , , ,

Is het niet eenieders droom om Haiku’s te schrijven zoals the Hermanator  zelf? Hij lijkt wel een onuitputbare poëtische bron! Waar blijft hij zijn inspiratie toch halen!
Wel het antwoord is heel simpel: net zoals iedereen recycleerd hij vanop het WereldWijdeWeb. Om te kijken of hij ook jouw website als bron van inspiratie heeft gebruikt, kan je de volgende applicatie op jouw website loslaten: http://haikuherman.eu/ Het werd speciaal ontwikkeld door de vrienden van NOCUS om de allereerste Europese president te eren! Nice TOPTOP!

Eens ik de applicatie ontdekte, twijfelde ik geen seconde! Natuurlijk wilde ik weten welke Haiku van onze “goede vriend” Herman er schuilt in mijn blog!
Toegegeven, ik vind het resultaat fraai tot zeer fraai! Goed gedaan Herman! Als ik u nog eens kan helpen, aarzel dan geen seconde en let me know!

mbnyc.wordpress.com leverde dit als resultaat:
Ik leerde van u
de kern van alle dingen:
leven is geven

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

