Mbuzzing Mblog


Rikketikketik wie benne kik
oktober 20, 2009, 10:05 am
Filed under: Buiten categorie, M.be, Mb | Tags: , , , ,

Onlangs hier of daar op basicprofilescreen.com gebotst. Een website waar je een test kan doen om een totaalbeeld te vormen van je Professionele persoonlijkheid, een soort job-oriëntatie-tool. Zoals dat dan gewoonlijk gaat, heb ik de website in mijn bookmarks gezet met als doel dit later nog eens op te pikken.

Nu, gisterenavond stond mijn hoofd er nog eens naar en heb ik mij dan maar eens in de  72 vragen gestrort die je op de website kan terugvinden. Je wordt als het ware aan een dilemma onderworpen, geen hartverscheurende keuzes, maar eerder zo opgesteld dat één van de twee je zowieso meer weerspiegeld dan de andere.

Ongeveer een tiental minuutjes later en na het invullen van de nodige personal info kreeg ik het weerspiegeling van mijn persoonlijkheid volgens deze test.
Hieronder dus een kleine glimp in mijn persoonlijkheid. Ik moet wel zeggen dat ik qua jobkeuze niet al te slecht gekozen heb! Men zou bijna zeggen dat ik mezelf begin te leren kennen.
Er zullen er hoogswaarschijnlijk wel zijn onder jullie die zich afvragen waarom ik dit op het wereldwijde web zwier, call me naive, maar vond dat de test toch wel een paar keer de juiste snaar wist te raken… Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie feedback. Aan zijn die mij kennen: klopt dat hier een beetje? Aan zij die mij niet kennen, is bij deze de eerste stap gezet!

HIER, vind je de alles onthullende pdf: Dimensiespiegel Mb 

Opvallend is, in hoeverre dat deze test overeenkomt met de “totem” die me  zeven jaar geleden al bij de scouts werd toebedeeld door mijn leiding van toen:
                                          Gibbon:
De Gibbon zijn een vrij intelligente apesoort. Ze zijn behendig en snel en zeer LAWAAIERIG. Ze zijn SOCIAAL, speels en hebben in het algemeen weinig vijanden. Ze zijn ZACHTMOEDIG en bovendien melodieus. De Gibbon is bekend o.w.v. z’n lenigheid. In de dierentuinen zijn ze populair omdat ze allerlei akrobatische toeren uithalen. De Gibbon is de meest mens-uitziende aap.

2 reacties so far
Plaats een reactie

Het klopt van alle apen dat ik ken, ben jij de meest mens-uitziende. Echt waar.

Reactie door Tiszo

Hier is er eene wakker zalle…

Reactie door Mb




Geef een reactie

