Mbuzzing Mblog


Pijplijn – Ei – Noten
oktober 8, 2009, 3:03 pm
Filed under: Advertising, M.be, Mb, Ogilvy | Tags: , , , , ,

Er zit iets in de pijplijn!
Iik kan er nog niet teveel over vertellen (want er is nog niet veel om over te vertellen), maar ik zit met een ei. Geef me dus even tijd om het uit te broeden!
Ik doe mijn best om jullie op de hoogte te houden.

Ondertussen deel ik maar wat graag nog een filmpje met jullie van een van onze recente acties voor MILKA! Lang leve de paarse koe!

KOOP DE MILKA 55G CHOCOLADEREEP NU!!!!

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

