Mbuzzing Mblog


Global Warming solutions
november 19, 2008, 1:06 pm
Filed under: Advertising, M.be, Mb | Tags: , , , , ,

Nu dat Global warming toch een vrij grote issue is in de wereld, acht ik mijzelf toch maar enigzins verplicht om deze trend te volgen. Opvallend is, dat niet enkel automerken en grote industriereuzen zich op het “global warmingwereldje” storten, maar ook banken. In deze tijden is het zowieso nogal moeilijk om als bank aan vertrouwen te winnen bij de consumenten. Nu weet ik niet of de “groenen toer” opgaan DE manier is.

 Ik weet het, het is weerom een campaigne van Ogilvy (India deze keer), maar ik vond ze toch wel vrij pienter gevonden. De nagel op de kop gelijk ze zeggen.

Ik vraag mij af hoelang het duurt vooraleer dat je een vakantiefoto via de website van Hema op je eigen zwembad kan laten bedrukken. Dat kan toch niet zo’n “ver van ons bed show” zijn hé!

Click image to enlarge

Click image to enlarge

Advertising Agency: Ogilvy & Mather, Mumbai, India

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

