Mbuzzing Mblog


Ogilvy Action helpt Amsterdammers het hoofd boven water te houden.
november 7, 2008, 1:07 pm
Filed under: Advertising, Buiten categorie, M.be, Mb, Ogilvy | Tags: , , , ,

Met toch een zekere trots post ik mijn 69ste bericht. Ik had met dit magische nummer vele verschilllende dingen kunnen doen, maar ik had zo de indruk dat de blog de laatste tijd al vrij seksueel getint was. Vandaar maar even overschakelen naar een iets serieuzer issue.

Het komt al vaak in alle verschillende media voor, maar we kunnen het niet genoeg accenturen. Als het dan ook nog eens op een originele mannier gebeurt, kan je het alleen maar toejuichen. Onze vrienden van Ogilvy Action Amsterdam herinnert de Amsterdammers er nogmaals aan, dat Global warming echt wel iets van nu is en niet alleen van de toekomst.

Kijk en laat me weten wat je er van vindt!

click to enlarge

click to enlarge

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

