Mbuzzing Mblog


Work VS Pleasure
mei 24, 2008, 3:08 pm
Filed under: M.be | Tags: , , ,

Omdat de boog niet altijd gespannen kan staan en ik dus bijgevolg niet heel den tijd voor men eindwerk kan werken, surf ik af en toe op enkele interessante sites. Tijdens mijn wekelijks bezoek aan Duval Guillaume news stootte ik op deze toch wel overduidelijke campagne voor Senseo. Check it out…

Dit filmke is het bewijs da het niet altijd de mannen zijn die “meer” willen.

Eerder dit weekend, toen ik voor een vol uur op den bus stond te wachten in T’hout, kwam ik deze campagne tegen. Toeval of niet maar het was weerom een ad voor koffie en weerom voor Douwe Egberts. Ook deze ad is er recht op! Kijk gerust zelf eens van wa dichter bij!

Mokken voor Protputten
Voor echte Tassers…

xxy

Mb

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

