Mbuzzing Mblog


Honey I’m Home
mei 23, 2008, 9:17 am
Filed under: M.be | Tags: , , ,

Back to life, back to reality…

Na 3 maanden genoten te hebben van al wat goed is in NY was het voor mij tijd om weer huiswaarts te keren. Eerst heb ik er wa over zitten protten, maar zoals een groots voetballer ooit zei: Elk nadeel hebt zen voordeel! Dus eens ik thuis was had ik weer de kans om alleman terug te zien! De maten, de familie, Arendonk, Mechelen,… Het viel dus al bij al nogal mee. DA is iets wat we niet kunnen zeggen van mijn eerste weekend in Arendonk. Het was namelijk Arendonk Zingt een festival/volksfeest! Dikke fun voor heelt weekend! Het weekend was nog niet goed en wel vertrokken of ik had al gedaan met klappen. Na de vrijdag op de lappen geweest te zijn, was ik men stem al volledig kwijt en klonk ik als La Esterella met een wipzaag in haar keel! En geloof me vrij, zo voelde ik me ook! Maar, ik moest men eigen zelf wa bijeen rapen, want het weekend beloofde nog lang te worden! Na een namiddagje Appendex en een lang nachtje Cava @ the cavabar, moet ik toegeven da ik in licht beschonken toestand richting thuis moest keren. Maar om een of andere reden (is mij nog altijd niet duidelijk) ben ik de Stek nog binnengesukkeld! Man man, da was maar om zeker te zijn da ik de volgende dag gewaar ging worden dat ik was weg geweest. Op een zeker moment toch de knoop kunnen doorhakken (vraag me niet hoe laat het was) en dan ben ik maar op mijne FIETS (man da was lang geleden) gesprongen en naar huis gegaan. Want Zondag was de groten dag voor mijn grote kleine zus. Communiefeest! olé olé, ik was al zo hees en dan komt al de familie nog is samen om ons lotte te vieren en om mijn verhaal natuurlijk ook een beetje te horen eh. Laten we het bij een pittig, gezellig, hees weekend houden!

Veel tijd om te genieten van mijn thuiskomst heb ik nu wel niet, want zoals ge misschien wel weet; er staat mij hier nog een eindwerk en nen helen hoop papers te wachten.
A man has gotta do, what a man has gotta do! So, Man up would be the first thing to do! Een paar weken gas geven, en dan zit mijn schoolse cariere er normaal gezien op en ben ik klaar voor de WERKWERELD (wat het ook moge zijn)

Dan nog een beetje over mijn blog:
Eerst zou ik u de trouwe lezers toch wel willen bedanken voor het massaal klikken en lezen op mbnyc. Omdat ik de smaak eigenlijk wel te pakken heb, en omdat het interessant is om af en toe iets neer te schrijven. Denk ik dat ik nog wa ga blijven bloggen. Ik ga geen ander adreske maken, maar gewoon verder gaan op mbnyc. Dit zou dan een beetje de M.be sequel worden van Mbnyc. Ik ga mij hier wa bevindingen, crazy stuff, serious stuff, of dings die gewoon iedereen MOET en MAG weten neertypen.

Dus, Cheerios!!!! I’ll be back soon…

xxy

Mb

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

