Mbuzzing Mblog


Chlamydia
april 28, 2008, 8:35 pm
Filed under: Mb|Dg

Nee, ik heb hier in NY geen gekke dingen zitten doen met gekke mensen, en ik ben ook niet in slaap gevallen op de metro met mijn rits nog open. Het gaat hier over een  ideetje waar ze hier bij DG in NY al een tijdje op zitten broeden. En wel het volgende. Via deze link komde terrecht bij de campagne met de bijhorende uitleg. Da bespaart mij de nodigen uitleg!

Mijn aandeel in dit gebeuren is vooral het filmke, en wa research tijdens de ontwikkeling. Ik zou zeggen geniet ervan, denkt er is over na en vooral: VRIJ VEILIG!  

cheerios

Mb
More “fresh” posts and pictures comming tomorrow! 

Nieuwe versie van het filmpje (high res en een paar aanpassingskes op

DEZE LINK

1 reactie so far
Plaats een reactie

nice job on da filmke

Reactie door Der Schwanz




Geef een reactie

