Mbuzzing Mblog


Teaser
april 18, 2008, 11:30 pm
Filed under: Mb, Mb|Dg, NYC

More to come…

2 reacties so far
Plaats een reactie

Hey Marijn.
Ik zie hier dat nog altijd alles heel goed met je gaat 🙂 Ook jij hebt nog niet gedaan met je stage vermoed ik. Wanneer ben je terug in België? Mijn terugkeer staat gepland op 18 mei. Nog een maand dus. Hoewel ik het hier in Frankrijk erg naar mijn zin heb, zie ik er toch naar uit om terug naar huis te gaan. Vanaf 1 mei zit ik hier helemaal alleen, mijn kotgenoten gaan allemaal hun stage ergens anders doen in Frankrijk. En alleen is maar alleen… Maar goed. Amuseer je daar nog and see you soon!

http://krimpvarkie.wordpress.com (voor mijn blogje ;-))

Reactie door krimpvarkie

Hellow,

is dat nu eindelijk die beruchte reclame van de Belgian Waffles? En zijt ge niet betrapt geweest?

greetz

Reactie door Doke




Geef een reactie

