Mbuzzing Mblog


Hoe omgaan met frustraties?
april 17, 2008, 11:55 pm
Filed under: Mb, NYC | Tags: , ,

Toen ik deze morgen naar het werk stapte, passeerde ik deze op het eerste zicht gewone lantaarnpaal. Ik weet niet hoe het kwam, of waarom ik het deed, maar ik voelde een zekere drang om te lezen wat er nu perecies op dat papierke geschreven stond.

Als da geen originele manier is om u agressie te uiten, dan weet ik het ook niet meer. Tergelijkertijd is het ook een boodschap aan de rest van de New Yorkers!

Tis toch een speciaal ras, “de New Yorker”

lost 2h


1 reactie so far
Plaats een reactie

ge moet dus nie vragen hoeveel tijd dieje mens heeft eh!

skype lukt nimmer vandaag maar ik ben weg (ponnyfuif!!!)

grtz.. from tze frenchmen back in belgium

Reactie door JB




Geef een reactie

