Mbuzzing Mblog


Mb heeft visite…
maart 26, 2008, 8:43 pm
Filed under: Mb, NYC | Tags: , , ,

AArgghhh

Een kleine ramp voor het sociale leven in ons appartement! Het internet ligt plat! Sjaanske dat sinds vrijdag het aantal inwoners meer dan verdubbeld is! Jaja, ge leest het goed, we hebben 3 extra inwoners. Dan heb ik het niet over kakkerlakken of ander ongedierte, maar wel over Arendonks en Kastels gespuis. Ons Dorien is samen met hare mr Lova lova aka ’t Smitske op visite. Spijtig genoeg zijn ze ondertussen ook weeral vertrokken, maar da niet zonder zo goe als heel te stad te hebben gezien bij een stralend zonneke (met uitzondering van de dag van aankomst). Ik heb gehoord dat het daar in Arendonk, net iets anders is! Moehahahah, goed weer moette verdienen!!!
Ook van de partij sinds vrijdagavond is mijn allerliefste vriendinneke Tinne! Jaja , na een dikke maand van geheelonthouding, eindelijk gedaan met cyberliefde! Vel tegen Vel zou Isabella A zeggen.
Omdat we bezoek hadden dit weekend, hebben we nog maar eens ons best gedaan om de stad te gaan verkennen. Na zowat het hele weekend in het zalige weer te hebben kunnen rondkuieren was het voor deze arme ziel tijd om terug te gaan werken. Maandag aka werkendag stond voor de deur! Het enige wat we dit weekend nog niet gezien hadden (of toch niet van dichtbij) wast onze vrijheidsdame en Ellis Island. Dus gingen onze drie toeristen maandagochtend op stap, klaar om ook deze op de gevoelige plaat vast te leggen. Zoals het een goeje Arendonkse/New Yorkse gastheer betaamd, kan hij zijn gasten niet huiswaarts laten keren, zonder de New York Knicks aan het werk gezien te hebben! Ok, ze bakken er de laatsen tijd niet zoveel (lees als (K)ni(c)ks) van, maar Madison Square Garden op zich is al een belevenis die kan tellen. Believe me, I am a legitimate source! Dus zo gezegd, zo gedaan! To the Knicks we go! Na het werk, snel snel de metro in en recht naar de basketbaltempel. Daar moest ik efkes wachten op mijn gasten, maar eens allemaal daar (ze waren zowaar naar de musea int stad geweest) konden we binnengaan. Na een #1 fan hand gekocht te hebben (en de als de Smits zijne Foot-long weener gekocht had) mochten ze eraan beginnen. Het was zowa de Vraai tegen De Mèt vandaag (New York – New Jersey), den Derby van de grote stad! Maar spijtig genoeg waren de Knickerbockers niet opgewassen tegen het goei poejer van Vince Carter en Richar Jefferson. Allebei nen dikken twintiger op der Elan. My main man David Lee deed het weeral vrij goe (double double), maar alleen kon em de Nets natuurlijk niet afhouden. Op een gegeven moment kwam er een madammeke het publiek hier en daar wa opjuinen (als ze er op veld niet veel van bakken, moeten ze het publiek op een andere manier oppeppen eh). Show us who can scream the loudest, maybe you win a free T-shirt! Da moest ze geen twee keer zeggen natuurlijk. Beeld u in: Ons Dorien & Tinne in MSG NY en een madam da gratis dingen aanbiedt als ze hard genoeg roepen! Inderdaad de keet werd platgesjirkt! Aangezien ik mij niet kon laten vloeren door de dames, heb ik mijn keel ook maar is een paar keer opengezet. Toen kwam het moment ons madammeke draaide der eigen om en was klaar om het T-shirt int publiek te gooien! Zoals ge waarschijnlijk wel kunt raden was ik met mijn lange armen (toch langer als die van de gem. New York bezoekende persoon) lichtjes in het voordeel! 3,2,1, hopla, gelijk op de kermis had ik de flosh beet! Jiehaah een T-shirt in the pocket! Het geluk is voor de zwijnen blijkbaar. Maar ons madam was nog niet klaar met uitdelen, ze had nog nen T-shirt uit te delen. Dus iedereen weer uit zijn stoeleke en heel de keet bijeen gesjirkt/brult. Ze draait zich om en telt weer af: 3,2,1… Deze keer gooit ze een beetje zachter als de keer vantevoren, waarschijnlijk met het kindje op de 2de rij in gedachte. Maar spijtige genoeg gooide ze nog net te hard en vloog den T-shirt gewoon verder. De kerel voor mij strekte zijn armen helemaal uit en mocht eventjes proeven van het gevoel dat de zachte T-shirt wel niet gaf. MAAR, er is altijd ne maar…! Maar mijn handen waren zo groot als die van Limburgse koolmijnveteraan en mijn hebzucht overtrof die van Paris Hilton in den Gucci winkel! Dus met ne gezwinde zwier had ik ook een tweede T-shirt beet. Hoe zielig dat de kerel voor mij ook keek, den T-shirt zou em niet krijgen! Moahahahaha!!! Hem voor mezelf houden leek me ook wa stom, dus ik heb me maar efkes gedragen als de perfecte broer, en mijn oudste zus ook gelukkig gemaak! Eens dat de wedstrijd achter de rug was, waren we allemaal klaar voor ons bed en of zetel. Dinsdag (gisteren) was de laatsten dag voor Sven en Dorien, dus ze moesten nog wa gaan speed shoppen in de voormiddag, om op tijd op het vliegveld te zijn in de namiddag!
Een sjaanske dat ons Tinne nog wa langer blijft (nog 1.5week) jiehaaa!!!

Als het internet op ons apt terug werkt, dan kan ik weer wa frequenter posten!! I’ll keep it coming for you guys and girls!

Mb

some pictures (more to follow later on)
Tinne has arrived

Sven en Dorien

BatMan is in Town
(moest er nog iemand inspiratie nodig hebben voor dansmovekes of outfits…)

7 reacties so far
Plaats een reactie

Haai Marino Falcko,

we (Sven en ik) zijn ondertussen gearriveerd in ons miezerige regenachtige Belgenlandje. Das heel wat anders dan het zonnige New York! Alles is vlot verlopen en we zijn zelfs een halfuur vroeger geland, zodat we nog maar eens ne koffie zijn gaan drinken… ditmaal nen Belgische! ’s Middags was er dan weer de lekkere pasta te W4C. Ik hoop dat jij ook hebt kunnen genieten van de peejstoemp met vegetarische burger van uw allerliefste vriendinneke en dat het elektrisch vuurtje z’n werk heeft gedaan.

Merci nog eens voor je gastvrijheid! Ik ben vergeten ons laatste dollars achter te laten, maar zal ze meegeven met ons ma en ons pa.

Amuseer je nog daar en de groeten aan Tinne & Usman!

Greetzzz,
Doke en Svenson

PS Kan je geen filmkes van de dansmovekes in Central Park op uw blog zetten?

Reactie door Doke

Damn, te laat om dit nog in de JS te vlammen. Volgende uitgave dan maar. Wel sweet dagge die twee tshirts hebt kunnen vangen. Enjoy Tinne… blink blink!

Reactie door Mr Grey

kastels gespuis??? heddet nu over kale dwergkonijnen of??? ghe

Reactie door PIETER WAAINE

Reserveer je voor de knicks best tickets via de site of gewoon de dag zelf ter plaatse kopen?
Wij vertrekken in april ook een weekje naar NY en wil ook wel een matchke meepikken. En zijn de goedkoopste plaatsen goed genoeg om de sfeer op te snuiven of zit je dan echt in de nok van’t stadion?

grtz,
Didier

Reactie door Didier

GROETJES
WE ZULLEN AAN JE DENKEN IN THE OKIDOGARDEN TONIGHT 8

Reactie door jb

hellow hellow,

pekesstoemp me vegetarische burger was het inderdaad dorien. de jongens hebben nogal gesmuld. Vorige week probeerde ik elke dag een geweldige maaltijd klaar te hebben voor die hardwerkende jongens. kdenk dak daar in gelukt ben.
nog is mercikes voor het vuurtje. da doet wonderen in het appartement.

En pieterke, het kastelse gespuis is da lekker ding waar da ge het altijd over hebt so shut up man!!!

allé geniet van het miezerige en onculture belgiëland.

Tinne

Reactie door Tinne

kastel en lekkere dingen?
aaah ge hebt het over dieje chocolatten hond daar op de met bij ullie (ofzoe) =S
nevermind…;)
have fun zoek ze”en

Reactie door PIETER WAAINE




Geef een reactie

