Mbuzzing Mblog


funny cause it’s true
maart 10, 2008, 4:57 pm
Filed under: Mb, NYC

 Na een korte wandeling, een pak wijzer!

Check the back side of the Pepsi truck
Pepsi vs. Coke

funky way to attract people

2 reacties so far
Plaats een reactie

in zon hok dacht ik dat gij ging zitten, da oranje/rood geen ramen aan den ene kant en ne vette fire escape aan den andere

btw ge moet is ne keer gaan kijken naar de site van nba store – volgens mij kunt ge nog niet eens de schoenen vinden die je pas gekocht hebt, er staat helemaal niet zoveel in

en veel plezier alvast met the nets VS nicks

Reactie door mike

Corrigeerd me als ik verkeerd ben maar volgens mij komen die foto’s uit het Schoonbroek’s jaarboek van ’86…voila weeral een urban mythe weerlegd… 😉

Reactie door Maarten




Geef een reactie

