Mbuzzing Mblog


It’s raining old b*tches
maart 9, 2008, 12:59 am
Filed under: Mb, Mb|Dg, NYC

Hawdy!

De reguliere week zit erop, en wat voor een.  A whole lot has been going on this week! We zullen maar beginnen bij het begin. Voor sommigen begint het misschien al saai te worden, maar een groot deel van de week is weer toegewijd geweest aan CHOCOLATE! Int begin, ist nieuwe kermis en heel plezant, maar nu begint het men oren toch uit te komen ze. Pasen moet zelfs nog komen. Ach ja, iemand moet het doen dus, ik wil da gerust op mij pakken! Deze week zouden we eindlijk bij onze goede vrienden van Neuhau s kunnen/mogen langsgaan. Na de concurrentie vrij uitvoerig gechecked te hebben, vonden we wel dat we daar aantoe waren. We zijn dan donderdag uiteindlijk een (blitz)bezoek gaan brengen! Maar aangezien da we nog niet aan donderdag toezijn, begin ik maar bij het begin.
De week begon goe, na een miezerig dagske op maandag, was er dindsdag om da goe te maken. Ik heb men eigen zelf (en den Usman) dan op dinsdag dan maar een kadooke gegeven. We zijn namelijk (zoals ge in previous posts kunt lezen) is ne keer langs MSG gewandeld. En wat bleek nu toevallig, de Knicks moesten deze week toch niet tegen de Caveliers basketten zeker.  Da kon ik niet laten schieten dacht ik bij mijn eigen, en 10 later had ik twee tickets in mijn hand. Zalig gevoel gewoon! Met dat gevoel konden we efkes alles (de regen en de volgende chocolatier) aan! Dus, nog efkes gas gegeven en dan terug naart werk. Eens aangekomen bleek dat onze gast eindelijk gearriveerd was. Dinsdag gingen we namelijk versterking krijgen, Stoffel (Antwerp native) kwam de DGNY crew vervoegen. Voor 1.5 maand komt hij hier “hyper-creative” spelen, hij gaat zowa vanalles mogen/moeten doen. Omdat onze Antwerpse vrienden nog aan het verhuizen zijn, stelde the big bosses maar voor om hem tijdelijk naar hier te sturen. Der zijn erger dingen in de wereld! Ik mag natuurlijk zelf ook niet klagen (alleen overt weer). Omdat we hem toch niet direct aan zen lot zouden kunnen overlaten (en omdat iedereen wel honger had) zijn we na het werk met zen allen naar de Polish bar geweest voor ne lekker pasta en een frisse pint. Dubbel feest, (voor mij dan toch) Stoffel was in tha house en ik had mijn tickets voor de Knicks game veilig in mijne pocket zitten! Mijn dag kon al niet mer kapot!
Om één of andere reden ging de woensdag pokkesnel voorbij, heel den dag verslagen zitten typen van ons chocolatierbezoeken en al zenuwachtig voor wat den dag nog moest brengen. Nog een belangrijke melding die vandaag gedaan moest worden, was de volgende: De man+vrouwen van S&B’s (waar we die filmkes voor gemaakt hebben in mijn eerste week hier) gingen morgen op bezoek komen om ons agency is te checken! Zalig, weeral ne stap dichter bij ne grote klant, jiehaah. Dus iedereen moest op post zijn Donderdag 2pm in the office! No problemo voor de Marijn! Na het werk, de subway gepakt richting Madison Square Garden. Ongeveer een 40min op voorhand hadden den Usman en Ik ons genesteld in den baskettempel met de “#1 fan hand” in aanslag, klaar voor een potje NBA B-Ball. Achter ons (jaja der was nog rij achter ons ook, we zaten niet helemaal in de nok) zaten 3 joviale Britse grieten, die na enige (lees: zonder) aarzeling ons is op onze schouder tikten om ons te vragen hoe de game of basketball nu juist in elkaar zat. Ik kon natuurlijk niet anders als efkes snel te vertellen waarop en waaraan. 2 min en heel wa wijsheid later wisten ze het gelijk en waren ook bijna klaar voor de match. Nog wa ge-chit-chat (ze dachten da we Amerikanen waren – dus accent zit al goe) Maar eens da the player introduction begon, wast game-time voor Mb Voor het verslag van de match moete het filmke van donderdag maar is bekijken. Het was een spannend matchke tot da LeBron vond da het genoeg was geweest. nen 3-punter of 4 (waarvan 3 back to back) en de Knicks hadden gedaan met klappen. Resultaat: LeBron, 50 punten en een staande ovatie in de basketkritische Tempel van de sport (en ne 17jarige fan da over het veld liep om hen proficiat te wensen en te bedanken voor wat hij gegeven had. Die heeft er (en gaat nog een serieuze saus krijgen) is over mogen nadenken in county jail! Ge moet er iet voorover hebben eh! Volledig voldaan na de match, rustig terug naar huis gegaan om er is over te slapen!! en goe slapen da heb ik gedaan!
Donderdag terug met de voeten op de grond en klaar om op prospectie te gaan bij NH. Een leerrijk en smakelijk bezoek da ons toch wel wa nieuwe ideeën op kunnen doen over hoe we de keet daar terug in gang kunnen steken. Voor we het door hadden wast half 2 en moesten we ons nog gigantisch haasten om op tijd terug te zijn voor onze vriend en vriendinnen van S&B’s. Daarom zijn we maar snel in ne cab gesprongen en gezegd dat em zen eigen moest spoeien!!! Tijdens onze rit naart werk, passeerden we door het Leuven van NY (NYU) echt maf hoe groot dat die universiteit is, al die der gebouwen zijn in dezelfde oranje steen gezet, dus ge kunt ze gemakkelijk onderscheiden van de rest. Dan loopt da daar nog is vol met allemaal studenten enzo, nen echte mierennest. Op klokslag 2pm arriveerden we op werk, de klant was juist binnen, dus we konden direct voorgesteld worden. I fit wasn’t for the last minute, … Nog wa doorgewerkt en voor da we der erg in hadden zat den dag er weeral op.
Vrijdag is altijd iet speciaal, iedereen is al aant voorbereiden opt weekend en de goesting om er vollenbak voor te gaan is er bij veel al een beetje uit. Vandaag verwelkomen we ook ons Laura weer terug. Onze office manager was ziek gisteren, maar vandaag terug in full force!! We kunne ze moeilijk missen ze! Ze zorgt ervoor dat alles blijft draaien (dat er geen crumbs tussen de geoliede machine komen te zitten. Because 5 crumbs can make a rat-party!
Usmans ging vandaag samen met Joao en Alex richting opnamestudio voor ne radiospot, en ondertussen werkte kik wa verder aan de chocolade case. David had ons ook nog nen boek aangeraden, die heb ik dan maar wa gelezen en geprobeerd om er wa van op te steken (ging me vrij goe af) Rustig dagje da wa afgerond hebben met een wedstrijdje bowlen op de WII, jaja wii werken heel hard. (het was al een uur of 9pm en de pizza dude was pokke laat! (Ray’s pizza-> verboden op een geverniste tafel te zetten ) Da is iets da ge uit ondervinding leert! (I didn’t do it!) Ach ja, zo’n dingen gebeuren. Na onze late night “work” session zijn we nog maar op pad vertrokken op queste naar een goei club. Het begin liep wa stroef, maar op den duur begonnen we (vooral de Moenen) toch aardig op gang te komen. Het is nog een lang nachtje geworden en aangezien ons gerief bij Moenen op zijn apt lag vertrouwde hij ons zijn 2de sleutel toe. Aangezien hij al (alleen) naar huis vertrokken was, hebben we deze dan ook moeten gebruiken, en toen we aankwamen zagen we dat er een “onbekende” was die 2 letters op zijn kop had geschreven . (I KNOW NOTTING!) hahaha, so funny!

Vandaag, terwijl da iedereen aant werken/mosselen verkopen/ fuif organiseren is hebben wij (Usman , Stoffel (moest anders alleen naar Jersey) en ik) maar is uitgeslapen (tot 3.30pm). We hadden het nodig aangezien het al terug licht was toen we aankwamen! Ik moet de homies ook nog bedanken voor mij wakker te maken in de subway! Zonder hen had ik waarschijnlijk nog altijd op den subw. Gezeten en misbruikt zijn geweest door mijn buur”man”…

Tot morgen ofzo! Foto’s volgen nog . Alvast een proeverke…

 

Moenen sleeping

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

