Mbuzzing Mblog


I was a witness
maart 6, 2008, 7:28 pm
Filed under: Mb, NYC

Jiehaah,

Mb and LeBronBron at Madison Square Garden (basketball Walhalla), iedereen weet wel da ik gene mega LeBronfan ben, maar ik moet toegeven dat em pokkegoe is! En dan pitst onze goede vriend er begot nog 50 in ook nog! Man man, het was een basketbalfeest! Jammer dat em het dan persé tegen mijn Knickerbockers moet doen, maar da pak ik er graag bij! Ik heb wa filmkes en fotokes, maar ik heb nu niet direct tijd om een heel verslag te typen maar ik kan u wel het volgende meegeven!

NBA.com highlights

I was a witness

Vant internet geplukt: “I’m glad it happened in the Mecca of basketball,” James said. “I’ve dreamed of playing well in this arena. To get a standing ovation in the greatest basketball arena in the world is one of the greatest things that’s ever happened to me.”

Same here LeBron!
Mb

2 reacties so far
Plaats een reactie

some guys just walk in the light !!

Reactie door mike

Man ik zen jaloers…. damn boy!

Reactie door Mr Grey




Geef een reactie

