Mbuzzing Mblog


New Week, new jobs…
februari 28, 2008, 6:09 pm
Filed under: Mb|Dg, Off-topic

Allright,

Week #2 is al over halfweg, dus ik heb wa catching up te doen! Na het toilet-intermezzo (BTW thanks voor alle replies, very welcome, I hope we can use them!) Da was effectief ook maar een inter-mezzo, niet meer. Deze week kregen we de opdracht om te werken rond Lush, een zeepmerk. Ze staan voor natuurlijke/veganistische zeepproducten in alle geuren en kleuren. Sommige dingen zien er uit alsof ze eetbaar zijn, maar na een kort probeerseltje komde er snel achter da niks echter minderwaar is. Ranzig in de mond mar goe voor u velleke (ik wou eerst rijmen op mond, maar ik heb het maar wijslijk gelaten). Toen we ‘s middags op wandel waren voor onze lunch kwamen we toch wel niet langs ne Lush store zeker. Natuurlijk konde we da niet laten schieten en moest ik toch wel weten of de winkels zo crappy zijn als hun Amerikaanse website (gewoon afschuwelijk). We hadden nog genen halve voet binnen gezet of een geweldig vriendelijke Afro-Amerikaanse verkoopster verwelkomde ons nog enthousiaster als de pastoor van een kerk waar al 10 jaar geen volk meer komt en waar plots een groep heiden zich komt bekeren. Als da niet kan tellen, dan weet ik het ook niet meer. Welcome and thank you for visiting at Lush, if you need some help, just call me! I can give you information and “new hands”. Is it your first visit? Toen we “Yes” antwoordden, werd ze helemaal LOCO! Ze riep naar de andere verkoopsters: We got First Timers!!! Uuuuuuuhhuuuuuwww (met alle drie samen!) Geweldig gewoon! Zo moet ne klant ontvangen worden! Na wa rondneuzen vroeg ze me nog is of ik “new hands” wou. Natuurlijk kon ik dit niet weigeren. (ze zag er te vriendelijk uit om misbruik te maken van de situatie). 7.33min later waren mijn handen weer gelijk als nieuw, ik had een stuk of 5 crèmekes met funky namen op mijn pollen gehad, elk met bijhorende vakkundige uitleg. Mijn voorheen al zo fluele pollekes waren nu helemaal als zijde! Ach ja, in mijn file over Lush, niks als positief over de winkel en niks dan negatief over de site. Ik heb duidelijk proberen maken dat er total geen verband is tussen de site (saai en duf) en de winkels (funky-town op zen eigen). Hopelijk kunnen we die als klant binnenrijven. Wie we ondertussen wel binnen gerijfd hadden, was Neuhau s (Belgians finest prallinnekes).We moeten checken hoe we de winkel op Broadway weer wa leven in kunnen blazen! Ik ruik proeverkes!!! We zien wel waar de chocoladewind ons naartoe blaast, voor de moment nog naar nergens, wachten op orders van onze Chef.
We zijn momenteel ook nog een beetje aant dromen, want we doen research naar luxury real estate developers. Best cool om te zoeken, aangezien ge allemaal belachelijk dure app en huizen tegenkomt. $7000/maand , kwestie van is goe zot te doen!

Genoeg overt werk geklapt, voor de liefhebbers heb ik nog een filmke achter de hand. De link komt van één van ons oudste employees (just got 49) Maar hij is blijkbaar nog jong van geest. Supergrappige kerel, altijd in voor een mopke, en Youtube is em niet vreemd. Wel waarschuwen, het is niet geschikt voor homohaters en gevoelieg kijkers! (juist iets voor u Waaine!)
Ambiguously Gay Duo

xxy

Mb
nog een paar (letterlijk) nieuwe foto’s)
Voorsmaakje:
Alles A O K

7 reacties so far
Plaats een reactie

Right on! Winkel, site, reclame, verpakking, factuur, mailing, verkoopsters alle contactmomenten voor, tijdens en na het verkoopmoment bepalen de klant zijn merkervaring… you tell’m Booiz!

Reactie door Mr Grey

heheheeh,
zalig!!!!
meer verhalen!!!!
je doet dat goed marijn

Reactie door PIETER WAAINE

We hadden nog genen halve voet binnen gezet of een geweldig vriendelijke Afro-Amerikaanse verkoopster verwelkomde ons nog enthousiaster als de pastoor van een kerk waar al 10 jaar geen volk meer komt en waar plots een groep heiden zich komt bekeren…

wtf?!

Reactie door PIETER WAAINE

heeft men vriendje zich een nieuw poloke aangeschaft? wel een schoon precies.

alsek in New York ben willek zeker met de roze winkelkar gaan winkele; moet echt een geweldig zicht zijn.

Tot ziens he vriendje

wove ya!

Reactie door Tinne

Tinne,
Da hei i nog gekocht in de wibra veur da i vertrok ! da ziede toch !

Reactie door p

da filmke is hilarisch, miljaar! Da moet ne vent zijn met behoorlijk wa inspiratie!

CYA mister soft hand!

Reactie door jasper

Ayow

Post wederom post. Ja ik had je blog af en toe al gechecked ze! Hoe het weer hier is? Sja de temperatuur zit onder nul maar niet zo heel fel onder nul zenne. T sneeuwde vandaag de hele dag, wat een mooit wit landschap opleverde. De zee geraakt ook meer en meer bevroren en je kan er bijna op wandelen. Als t zelfs nog wa harder zou vriezen kan je r naar t schijnt met de auto op, so let’s hope!

K zou ook zo’n handcrémeke kunne gebruiken, maar toch een stevige handshake (al is da gekloofd door de koude) from Finland. C-ya next time

Reactie door Kjell




Geef een reactie

