Mbuzzing Mblog


Enkele dagen later…
februari 23, 2008, 6:52 pm
Filed under: Mb|Dg | Tags: ,

Aloha,

Tis hier nu Zaterdag, da wil dus zeggen da we vandaag niet vroeg uit ons bed moesten om te gaan werken. Daarom, maar is goe lang uitgeslapen. Af en toe kan da goe doen. Nu dak eindelijk wa tijd heb, zal ik ook maar efkes een verslagske van de rest van de week posten.
DayIII
7am, de wekker gaat weer, opstaan is de opdracht. Om één of andere reden gaat da blijkbaar moeilijker en moeilijker, en ik die dacht dat het juist andersom zou zijn. Ach ja, het zal wel een beetje aan ons eigen zelf liggen. Omdat het vandaag allemaal een beetje moeilijker ging, waren we vandaag niet de eersten op den Bureau. Onzen Chief David, zat al ijverig achter zijn bureau te werken. Vandaag zou hij samen met Guillaume naar Steve and Barry’s moeten. (waar we da filmke voor gemaakt hebben) Spannend voor ons allemaal, want het was den eerste keer da ze zoiets probeerden. Guillaume en David gaven nog snel wa opmerkingen (deze werden dan ook nog efkes aangepast) en toen waren ze ready to go! Jiehaah!
Nu het filmpje achter de rug was, moest ik natuurlijk aan iets anders beginnen. Little Remedies was de naam. We zijn samen met DGE bezig met het ontwerpen van een nieuwe Website voor deze baby-medicamenten-fabrikant. Het was aan mij om de websites van een 15tal van hun concurrenten te analyseren en daarna tips te geven die volgens mij de nieuwe site voor LR zouden kunnen verbeteren. Best een aardig klusje, we zijn er dan ook maar direct aan begonnen. Tegen de middag kwam Moenen af met de mededeling dat we dezen avond naar Fedde LeGrand (put your hands up for Detroit) gingen in een Club downtown. You only live once, so why not? Ik moet toegeven dak al wa aan de muuge kant was, maar toch maar efkes hard geweest en na een opfrissing int app op den trein richting downtown gestapt. Funky feestje, in een classy club. $22.5 inkom $3 voor mijne jas (+$1 omda ik nog een vest aan had ook. Wa wilde, ze voorspelden ne f*cking sneeuwstorm) de GELDKLOPPERS. Ach ja, het was hier straks wel Fedde LeGrand he! whoepaaah, gaan met die banaan. Natuurlijk hoorde er bij deze club en DJ ook een drankske, sjovinistisch (of is het uit puur gemis) bestelde ik mezelf maar ne Stella. Great Belgian Quality kon ik wel gebruiken na het crappy donker bier uit the Polish bar. $7 vroeg hij mij daarvoor, daarenboven moette daar ook nog is minstens $1 fooi per drankske bijtellen. Toch wel efkes wennen als ge het BK gewend bent. Maar ik moet toegeven, dat het vrij snel went. Want met 1ne stella komt ne gezonden Arendonkenaar natuurlijk geen heel avond toe. 2am is voorbij en dan is voor ons den tijd gekomen om richting Queens te gaan. Aangezien we nog een klein uurke op den trein moeten zitten en er morgen nog ne werkdag te wachten staat, is da wel aangewezen ook. Daarenboven was de verwachtte sneeuwstorm ook al een beetje in actie geschoten. Fris aan de vis gelijk wij zo zeggen.
Men 1ste keer uitgaan in NY is me vrij goe bevallen. Wa wennen, maar da komt wel los, daar heb ik alle vertrouwen in

Day IV
Friday, a hard day! Nog moeilijker uit men bed als gisteren, der zat nog wa prut in mijn ogen. Maar na een kattewaske en een treinrit, weer netjes op tijd aanwezig op den bureau. De sneeuw is blijkbaar zowa heel de nacht blijven vallen want de beloofde 6inches waar voltallig aanwezig. Wel cool om NY is onder een wit lakenske te zien. Lang tijd om ervan te geniet was er niet want mijn kindermedicamenten lagen te wachten. Aangezien dat da maandag helemaal rond moet zijn, kon ik er maar beter de pees opleggen. David, geraakte owv de sneeuwstorm niet op het werk, maar hij liet wel weten dat de Steve & Barry’s meeting heel goe verlopen was en da het filmke zeker positief is geweest! Altijd fijn om horen. ’s Middags ben ik er maar is op uit getrokken om int stad iets te gaan bikken, altijd fijn en zeker met zo’n weer. Was ik natuurlijk wel vergeten, dat sneeuw ook smelt. Dus tegen een uur of 2pm was de oooh zo witte en zachte sneeuw al veranderd in een (vooral op kruispunten) vettige brij die niet door de sewers geraakt. Toch niet snel genoeg. Da levert best grappig/natte en soms pijnlijke tafferelen op. Gelukkig voor mij (in deze tijden is egoïsme geen schande) was ik geen van de slachtoffers. In de namiddag nog een tandje bijgestoken voor de Little Remedies en tegen een uur of 7pm hebben we het voor bekeken gehouden voor de week. Rustig naar huis, efkes naar de winkel en dan eten en slapen. Zalig gewoon!

Voorsmaakje:
last pic of the working week

4 reacties so far
Plaats een reactie

Zeg, is daar gennen aldi of lidl da ge thoois (boois) een vurdrinkse kunt hauwe. Anders zal oew geld rap op zen zulle !

Reactie door pa

zeg zulden niet naar de lidl of den aldi gaan veur een veurdrinkse thoois (boois). Anders zal uwen portemenay rap leeg zen zulle !

Reactie door pa

Ik zie dat ge u er goed amuseert!
Da vind ik leuk!
Wij zijn zaterdag verloren met de volleybal met 3-1

Reactie door Lotte

Zijt ge al naar de Knicks gaan zien?
Wij zijn zondag verloren met den basket (zoals gewoonlijk) en de Vraai ook (zoals gewoonlijk)…

Reactie door Doke




Geef een reactie

