Mbuzzing Mblog


Time Square
februari 19, 2008, 5:39 am
Filed under: NYC

Ok, zoals ik dus al beloofd had, nog een kort stukje over ons (Usman and Mb) bezoek aan Time Square.
Welke plaats is er nu nog cooler om bij te beginnen als  TS? Dat dachten wij ook, dus dan zijn we er al maar direct -op voor mij de eerste avond- naartoe gegaan. Vlak bij ons app zijn we op de trein/metro gesprongen en zijn we richting Manhattan gegaan. Ongeveer een half uurke later stonden we met zen twee, tussen een kleine massa volk de typische toerist uit te hangen op één van de meest gekende plekken van NY. In den beginnen wel wa overweldigend, maar na nen tijd wennen al die reclameprikkels wel. Alhoewel…? Nog iets dat op den duur wel went, zijn de limo’s. Bij den eerste da ik zag (ne pikzwarte, van ne meter of 6-7) ging ik enthousiast naar mijn broekzak (voor mijne camera natuurlijk) en begon ik foto’s te pakken aan een tempo waar zelfs de gemiddelde Japanner jaloers op zou zijn. toen ik evenwel 10sec later naar rechts keek, zag ik er weer één, en links kwam er nog één. Ik heb me dus weer aardig als ne nietsvermoedende Arendonkenaar gedragen in een stad waar limo’s evenvaak voorkomen als fietsen van de SEBE in A-town. Ge kent ze wel, met da klein stickerke 😉
Eens op Time Square zelf, krijgde nen overflow aan prikkels. Winkels, mensen, auto’s, reclamepanelen,… Niet te doen, maar immens frim. We hebben dan maar ons best gedaan om in zoveel mogelijk winkels ons neus is binnen te steken en is te checken wa ze ons daar allemaal te bieden hadden. Man man man, als ik alles moet kopen waarvan ik al gezegd heb da ik het zou (willen) kopen, dan zou ik de camion van de gemeente moeten laten komen om alles thuis te krijgen. Ge moet dus niet vragen. Iedereen en alles heeft hier ne winkel. Van M&M’s tot Buba Gump (van de film Forest Gump). Het moet hier niet op een koe lijken om uitgemolken te worden. Ongelooflijk (voor pics check my Flickr link on the left side of your screen) Den ééne winkel gaat daarin al wa verder dan den andere. (wa hebben leren jassen met M&M’s te maken? Maakt niet uit we maken het gewoon. Al kijkende naar de gigantische banner van de NBA all star game, moest ik denken aan de Okido homies die eerder die avond de pussies van lyra een pak voor de broek hadden gegeven… De Nob heeft blijkbaar zen handen vol gehad, en onze pa zijn portefeuille leeg. Way to go Guys!
Toen rond een uur of 12 snachts, de winkels zo wat hun deuren begonnen te sluiten in de City that never sleeps, hebben we maar besloten om terug naar ons app te gaan. Voor mij wast ondertussen al een uur of 6belgischen tijd, dus zeker vroeg genoeg. Time to go to bed! En als den Usman zijn voorspellingen uit zouden gaan komen, dan zou ik om 7u NY tijd al weer gaan wakker worden. Laat ons bidden dat da niet het geval is…. Sleep tight

xxy
Mb

1 reactie so far
Plaats een reactie

Staat die bouwwerf daar nog in het midden van TS? Zonde van het zicht eh?

Vergeet trouwens niet ALTIJD uwe pas mee te nemen. Nie voor den NYPD maar voor as ge daar een pint wilt drinken zonder ID … fowgét abaat iet.
Happend to me @ Hard Rock café (naast den Bubba Gump akmenievergis).

Trouwens gaat ge nu naar de Beastie Boys?

Reactie door Mr. Grey




Geef een reactie

