Mbuzzing Mblog


Teun
februari 1, 2008, 6:22 pm
Filed under: Off-topic | Tags: , , ,

Voila, het is gebeurt! Het heeft niet direkt met NYC te maken, maar ik vond het toch nodig van het efkes te posten!
Tinne (het vriendinnetje) is Tante geworden (dus ik een klein beetje nonkel). An en Flor (Joris) brachten samen Teun op de wereld, want ik blijf erbij: bevallen doede met zen twee! Eerst was er wa schrik dat dit alles zou gebeuren als ik al weg zou zijn, maar natuurlijk was onze Teun er op tijd bij (29/01/08). Met zijn 53cm en 3,970kg kunnen we toch wel spreken over ne serieuzen brok!
Ik denk da ik samen met vele anderen zeer freed ben, nu kan ik fatsoenlijk vertrekke!!

Nog maar 14 dagen en ik ben out of here!

xxy Mb en Teun
Mb

3 reacties so far
Plaats een reactie

Hey vriendje,

u reactie over onzen Teun is super. kwilde nog ff melden da ge wel echt nonkel geworde bent en nie maar een klein beetje he.Onze liefde is voor altijd 😉

Dikke smakkerd

Reactie door Tinne

yo mb,

precies alles goed daar, ben echt blij voor u. kwou da ik daar ook was dan kon ik daar wa ‘in da hood’ gaan hangen. in elk geval, doe u best, we houden van u 🙂

liefs
jolijn

Reactie door jolanda

ah ja nog ff, ben er ook door, geen tweede zit !!!

Reactie door jolanda




Geef een reactie

