Mbuzzing Mblog


Examens
februari 1, 2008, 6:27 pm
Filed under: Pré NYC

De examens zitten der al een tijdje op, maar ik ging toch niet gerust zijn tot ik mijnen uitslag te pakken had. Het zou namelijk wel is kunnen zijn dat ik er voor de eerste keer (int hoger onderwijs) zonder tweede zit door zou kunnen zijn. En jawel menschen, het is zo ver! Mb goes all the way, officieel a clean sheet (buiten een vlekje called Engels, maar daar hebben ze clusters voor uitgevonden). Nu all eyes on NY, ben men ticket gaan oppikken en de reispas is ook al aanwezig. Doesn’t it sound nice!  Nu nog wa gaan hoopen!

xxy

Mb

1 reactie so far
Plaats een reactie

Aaight,

Spijtig dat ik zonodig mijn knie moest gaan verkl¨ten in de sneeuw, en zodanig u afscheidsfestijn heb moeten missen…der zal niets anders opzitten dan er ene te komen drinken op Times Square zeker….
Zet Arendonk daar maar eens flink op de kaart,

Greets,
Maarten

Reactie door Maarten




Geef een reactie

