Mbuzzing Mblog


trial and error
januari 11, 2008, 10:10 pm
Filed under: Pré NYC | Tags: , , ,

llright, voor de moment nog maar halfweg de examens, maar ik zit toch al aardig met NYC in mijne kop. Zeker nadat er nogal wa slecht nieuws was over mijn visum. Maar NO WORRIES now, het is allemaal van de baan, ik sta al met één been in the Big Apple! De goesting is er en ik zit al aardig af te tellen. Op mijn myspace staat nen afteller, dus als ge curieus bent naar hoelang het nog duurt voor ge van mij vanaf bent, of mij moet beginnen missen. Dan checkte die maar is- http://www.myspace.com/by_mb
Nu maar stillekes verder blokken!

Mb

2 reacties so far
Plaats een reactie

Ik ga u misse maar nu ff goed lere eh!!
xxxLotte kga u misse

Reactie door kleine zus Lotte

Amerika gaat een eikel rijker zijn binnenkort.;)

Nee absoluut ni, België eerder ne coole gast armer. Amuseert u daar makker, ik ben nog altij jaloers.

eastsiiiiiiiiiiide

Reactie door cynical




Geef een reactie

